Лабораторна робота №3
Тема: Створення дистанційного курсу за допомогою сервісу Google Клас.
Мета: навчитися створювати та використовувати Google Клас в освітньому процесі: додавати учнів, керувати курсами, формувати звіти, виставляти оцінки в електронний журнал.
Література
1. https://classroom.google.com/h.
2. https://support.google.com/edu/classroom/answer/6020279?hl=ru&ref_topic=7 175444.
3. Ways we’re making Classroom and Forms easier for teachers this school year [Електронний ресурс] / Sarah Wu/ https:// www.blog.google/topics/education/ 10-ways-were-making-classroom-and-forms-easier-teachers-school-year/.
4. Власенко Л. В. Дистанційна освіта та її функції у процесі навчання / Л. В. Власенко, О. В. Никитенко. // Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. – 2013. – №5. – С. 362–367.
5. Дистанційне навчання[Електронний ресурс] / https://abiturients.info/uk/vuzy/distanciyne-navchannya-u-vnz-ukrayini.
6. Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг – Режим доступу до ресурсу: /http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=61775.
7. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні – Режим доступу до ресурсу: /http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html.
8. Ручинська Н. С. Педагогічні підходи до використання змішаного навчання у вищій школі / Н. С. Ручинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. / Н. С. Ручинська., 2015. – С. 382–388.
Немає коментарів:
Дописати коментар